• 23.10.2023 22:36:00
  • Puan Verdiğiniz için teşekkür ederiz.

Üye İlişkileri Politikası
  • Üyelerin sorunlarını ilgili kanunun verdiği yetkilere dayanarak çözmek
  • Üyelerin ilçe ,şehir ve ülke erklerinden olan talepleri konusunda lobicilik yaparak seslerinin duyurulmasını sağlamak
  • Üyelerin eğitim ihtiyaçlarını tespit ederek giderilmesini sağlamak,
  • Üyelere hatasız ve güler yüzlü hizmet verebilmek
  • Üye şikayetlerini dikkate almak ve çözümlemek
  • Üye istek, öneri ve taleplerini değerlendirmek ve mümkün olduğu müddetçe uygulamak
  • Üye memnuniyetini ölçmek ve sürekli iyileştirmek
  • Üyelerin  yurt içi ve yurt dışı yatırımlar  yapmalarını teşvik etmek
  • Üyelerinin dış ticaret konusundaki eksikliklerini tespit etmek ve destek olmak
  • Üyelerin proje yapabilme yeteneğini geliştirmek ve Mutlu Üye kazanımını sürekli arttırmak

 Üye İlişkileri Politikamızın esaslarını oluşturmaktadır


  • TTSO olarak; sektördeki teknolojik yenilikleri dünyayla eş zamanlı olarak takip ederek, yönetim kadromuz ve eğitimli çağdaş personelimizle, müşterilerimizin talep ve memnuniyetsizliklerini kolayca iletebileceği, bunların objektif, adil, dikkatli ve gizlilikle ele alacağımızı, aynı memnuniyetsizliğin tekrar oluşmasını engellemek için gerekli iyileştirmelerin ve kontrolleri sürekli yapacağımızı, müşteri ile olan ilişkilerimizde şeffaflığı esas alacağımızı, müşteri memnuniyetsizliklerinin çözülmesini ana ilke olarak kabul edeceğimizi, müşteri odaklı bir yaklaşımı takip edeceğimizi, Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi şartlarını karşılayacağımızı  taahhüt ederiz.


Üye İlişkileri Politikası

Üyelerin eğitim ihtiyaçlarını belirlemek ve gidermek

Üyelerin iş geliştirme konusunda ihtiyaç duydukları teknik desteği sağlamak

Üyelerinin dış ticaretlerini geliştirici yönde faaliyetlerde bulunmak

Üyelerin ürettiği ya da sattığı  ürünlerin oda resmi web sayfası kanalı ile reklamını yapmak

Üye şikayetlerini dikkate almak ve çözümlemek

Üye istek, öneri ve taleplerini değerlendirmek ve  mümkün olduğu müddetçe uygulamak

Üye memnuniyetini ölçmek ve sürekli iyileştirmek

Üyelere yönelik çeşitli aktiviteler düzenlemek

Üyelerin çıkarlarını ve haklarını korumak

Ticaret ve sanayi alanında değer yaratmak


Müşteri Memnuniyeti Politikası

TTSO olarak; sektördeki teknolojik yenilikleri dünyayla eş zamanlı olarak takip ederek, yönetim kadromuz ve eğitimli çağdaş personelimizle, müşterilerimizin talep ve memnuniyetsizliklerini kolayca iletebileceği, bunların objektif, adil, dikkatli ve gizlilikle ele alacağımızı, aynı memnuniyetsizliğin tekrar oluşmasını engellemek için gerekli iyileştirmelerin ve kontrolleri sürekli yapacağımızı, müşteri ile olan ilişkilerimizde şeffaflığı esas alacağımızı, müşteri memnuniyetsizliklerinin çözülmesini ana ilke olarak kabul edeceğimizi, müşteri odaklı bir yaklaşımı takip edeceğimizi, Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi şartlarını karşılayacağımızı taahhüt ederiz.